Romana Trusinová

Produkt

Romča má v Heurece na starosti uživatelský výzkum. V praxi to znamená, že se většinu času na něco ptá nebo kouká do grafů. Miluje, když se díky dobrému pochopení potřeb všech zúčastněných stran tvoří věci, které dávají smysl.

Články autora

10 tipů, jak dostat maximum z rychlých dotazníků na webu

10 tipů, jak dostat maximum z rychlých dotazníků na webu

Vyskakovací dotazníky na webu, například ve formě pop-upů nebo widgetů, jsou jeden z…

Nové Dárky na Heurece: Jak jsme nedělali to, co uživatelé chtějí, a díky tomu zdvojnásobili tržby

Nové Dárky na Heurece: Jak jsme nedělali to, co uživatelé chtějí, a díky tomu zdvojnásobili tržby

Na začátku roku 2019 jsme si řekli, že chceme pro nadcházející Vánoce zlepšit dárkového rádce na…

Zaber si svou židli!

<Nejsme asociálové/>

<Témata/>

Zajímá tě naše práce, technologie, tým nebo cokoliv jiného?
Napiš šéfovi vývoje Lukášovi Putnovi.

lukas.putna@heureka.cz