Produkt

Výrazem roku 2021 je…

Anastasi Korjenevskaya

Produkt

Hlásíme se s pravidelným vyhlášením nejhledanějšího výrazu roku 2021 jak pro Českou republiku, tak i pro Slovensko. Leden je totiž ideálním měsícem k tomu si vyhodnotit, co české a slovenské domácnosti v loňském roce sháněly nejčastěji. 

Nebudeme dlouho napínat. České domácnosti v roce 2021 hledaly nejčastěji “iphone” (73 108x). Loňský rok z velmi jasných důvodů ovládl v obou zemích respirator ffp3.


Nejvyhledávanější výraz roku 2021 na české Heurece

Nutno dodat, že se v české TOP 20 drží tři další typy tohoto telefonu: iphone 12, iphone 11, iphone SE. Mezi další často hledané produkty patří bílá elektronika (lednice, pračka,...) nebo i matrace. Dvacítku uzavírá playstation 5. Hravý národ. 
Poznámka: Null na 16. řádku vyjadřuje chybu, kterou nelze zpětně dohledat. 

A co se hledalo na Slovensku?

Výrazem roku 2021 na slovenské Heurece se stal respirator ffp2. Oproti loňské jedničce - respirator ffp3 - to není výrazná změna.

Nejvyhledávanější výraz roku 2021 na slovenské Heurece

V TOP 20 na Slovensku najdeme především pomůcky na ochranu proti covidu, boty Nike Air Force, oplatkovač a letěl i online prodej cigaretového tabáku. Velmi různorodé potřeby. 

Co je to vůbec “výraz”?

Aby nedošlo k mejlce, pojďme si lehce vysvětlit, co to výraz vůbec je. Jedná se o nejčastější hledanou frázi, kterou lidí zadávají do vyhledávače. Výraz se skládá z různých slov. Například:

Výraz: “metlička na šlehání”

Slovo: “metlička”; “na”; “šlehání”

Nedivte se proto, když prozradíme, že nejčastěji zadávaným slovem byla předložka “na” , a to v České republice i na Slovensku. 

Celkově české domácnosti provedly 98 100 251 unikátních vyhledávání a slovenské o necelou půlku méně, tedy 48 678 975.   

A to nejsou všechna kouzla

Chcete znát kontext toho, jak search na Heurece funguje? Nahlédněte pod vyhledávací pokličku v tomto článku, který osvětlí, co všechno se musí stát, abyste našli svůj vysněný produkt. 

Tímto díky search týmu, který pro vás bude v následujících týdnech chystat automatickou korekci vyhledávaných výrazů a také nové filtry a řazení na stránkách výsledků vyhledávání.

Autor článku

Nasťa se v Heurece stará jako produktový manažer o Search tým – „růžovky“. Ve volném čase si ráda čte, poslouchá hudbu, chodí na koncerty (když je to možné) a hraje hry. Miluje všechno spojené s technologiemi a moc ráda cestuje.

Podobné články

Nové Dárky na Heurece: Jak jsme nedělali to, co uživatelé chtějí, a díky tomu zdvojnásobili tržby

Nové Dárky na Heurece: Jak jsme nedělali to, co uživatelé chtějí, a díky tomu zdvojnásobili tržby

Na začátku roku 2019 jsme si řekli, že chceme pro nadcházející Vánoce zlepšit dárkového rádce na…

Discovery & mobile first, aneb jak připravujeme novou responzivní Heureku

Discovery & mobile first, aneb jak připravujeme novou responzivní Heureku

Produktový tým Heureky je složen z odborníků ve svém oboru a redesign neděláme formou „pojďme to…

Nejvyhledávanější výrazy roku 2020 na Heurece CZ a SK

Nejvyhledávanější výrazy roku 2020 na Heurece CZ a SK

Zajímalo by vás, jak se na Heurece vyhledávalo v roce 2020? Připravila jsem krátkou infografiku,…

Zaber si svou židli!

<Nejsme asociálové/>

<Témata/>

Zajímá tě naše práce, technologie, tým nebo cokoliv jiného?
Napiš šéfovi vývoje Lukášovi Putnovi.

lukas.putna@heureka.cz